KETE myV ku reMUK..tp AKu x remUK~~

ni ak x cite lak..psl pengalam aku 1st time xciden..tp lam byk2 time..time intern gak ah..nak jadi..
mmg x best tul ah intern ni...damn!

so nk dijadikan cite..mlm tu hujan renyai2x...mayb menandakan langit pun x setuju ngn kenaikan harga minyak time tu..fuck pak lah!~~soi time tu..ak br pas antar awek ak ni kt umah die seksyen 6 shah alam..~~so mase nk balik ni..ak tgk jalan yg ak slalu lalu.jam teruk..sbb kan menatang2 kete ni sme berberebut nk isi mnyak..sblum kul 12..sbb esoknyer..minyak naik..jd rm 2.72 kan..ke bape..aku pun lupa..time tu 1st time la mnyak naik..jalan jam gile...

so tgh ak pk2x jalan alternatif..teringt la..ade st lg jalan len..so ak g ah pusing jalan tu..time tu br sminggu kot dok shah alam..so mmg tgh blur2 kambing lg..dh ah..time tu hujn..so penglihatan mmg terbatas...nk dipendekkan cite..smpai 1 simpang ni...aku tgk kete depan ak dgn confident nyer melintas...ke kanan......so aku pun follow up ah..so tekan minyak gak...tp time kt tgh jalan.br ak pasan...ah...jalan ni x leh ke kanan..tp kete tu men masuk je..mayb die dh biase kot..so tuk aku yg x biase ni..terus panic...ttbe ade sibijik kete perdana turbo dtg dr belah kiri aku...so ak mmg dh panic tahap babang..nk trus g..tkt x lps...nk stop..mampus la kene langgar..so mmg xtau wtpe...

klimaks!!!jeng2x..

so aku blank..otak aku stop berfungsi...jete aku pun stop gak..duduk je kt tgh jalan tu..tunggu je kete tu dtg langgar...so...ak cm tgk je dgn pnh manja.kete tu dtg meluru..so...lum smpat aku mengucap..GEDEGANG!!!!!!!!!!!!!!KETE AKU PUSING 790330938 DARJAH pah2 langgar lak kt tepi bontot jalan~~eh2..ak x de pape hidup lg....aku pun kuar ah..tgk kete..waaa...hancur beb..sme batang2 kt kete aku patah..batang sat ape2 sme..kt depan ni remuk..nasib bek batang2 kt bdn aku x pth...syukur...pah2..nk watpe..mamt tu kuar kete...tgk kete die..meluru ke aku..ingt nk belasah ak...tp mayb x jd pas tgk badan ak yg cm hulk ni...die pun pot pet2 seserunk..die pun x de pape..tp kete die berasap gak ah.......ak pun kol mak aku...kol awek aku...pah2 bla2x...mls nk cite....pah2..nk dijadikan cite..pastu..aku nk g ah wat report kt bls polis shah alam...sekali lgk...perkara yg membuat lubang bontot ku basah....berpeluh beb!....dah la xciden...ak x bwk lesen kete upernyer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

1 comments:

Arif Dzulkifli said...

ak ke 1st commentator kt blog mum?..harhar..aduh,sume cte ak dgr dh ni,gne cite..cte ar hok best2 plop..cte ikan mas ke,ayam blage ke,kumbang terbang ke..harhar~